Alabama, Arkansas

Igår var det grillning hos mickeP vilket var fett nice! Dock så började det regna som tusan precis när jag och Johan kom dit, men det löste vi först genom att sitta under paraplyn o äta, men sen gå in och låta Max och Putte sköta grillningen istället.

I stort sett hela eftermiddagen spenderades vid medis, haha.. två små tjejer gillade mina såpbubblor.. Jävla vad enegri de hade! Hoppade, sprang, skrev och gud vet vad. Johan och Anna blev till Samuel och Fabian...?

Efter grillningen så skulle man ju komma hem också.. Blev en runda via Rinkeby, Hjulsta, Tensta och Kista.. Som tur vad hade jag Patrick med mig till Kista! Sen tog det bara typ 25 minuter därifrån till Danderyd.

Nej nu är det skolan som gäller, blev ingen revy för min del.. Kan tänka mig att det inte var så många där alls...


Bubbel!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0