Allt du rör blir till moll

Lite som kung Midas
Idag kom jag nästan i tid. Sen kom jag inte i tid till matten.
Sen var det kemi och jag var med Erik. Vilken jävla lättnad asså...
Sen hem. Sen träna. Sen tonfisksallad. Sen Mitt I Naturen. Sen
nästanplugga. Sen Nu. heJ.
Om du ser mig var som helst
Bara gå och gå förbi
Tror de blir någon sorts dans till hösten. Är sugen..
Han vill att jag ska dansa med honom
Hm.. Asså fattar inte varför jag inte pluggar. Det kommer ju
bara till helgen istället. Äsch. Det köser sig alltid. På nåt jävla
vänster.

                      Jag är på fri fot
springer med fartvind i håret
Är påfrifot
Jag tog det sista tåget

Hahah såg en grej som va så jävla fail idag. Eller det kanske
var bra, beror på hur man ser på saken. I alla fall, nån nisse
skulle vara tüff o tagga på bussfönstret. Skitballt liksom. Bara
det att det var gjort med en whiteboardpenna..Inte hållbart.

Det röda.. syns inte så bra eftersom det mesta naturligtvis
hade försvunnit. Lallare..
Dagen jag fick nog var en tisdag
fick nog så jag skrev upp en lista
i vilkas närvaro jag inte ville vistas
på vilkas ansikten jag skulle kunna pissa



Püss
De ska ha demokrati
Det är bra för dom och vi
vet så mycket mer än vad
de vet så att
Det här är rätt medicin
bränna spränga alla svin
De kommer tacka oss och vi
kommer få rätt till slut

Jag sprängde en man idag
och han brann ganska bra
Jag tog hans fru sen och jag sa
Ner på knä och sug av
Sen gjorde vi likadant
Vi sprängde våldtog halva stan
för vi hade inget val
Det här är tvåtusental
De verkar ha ett annat språk
annan kultur och de förstår
inte orden som vi säger så
Ta och skjut dom!
De verkar ha en annan stil
mörka buskiga ögonbryn
äter inte mannagryn så
Ta och skjut dom!

Jag sköt ett barn idag
och det kändes ganska bra
barnet var inte som jag så
det gör väl inget (gör väl inget!)
Vi ska rensa varje stat
som rimmar på Irak
för vi letar efter (vad)
Skit i det gör som jag sa

Dags för slagsmål
De förstår inte sitt eget bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0