Jag knallar runt i sverigeland

Här kommer en liten bild på en sak som jag är fullkomligt förälskad i. Jag har någon sorts..grej.. för porslinshundar..eller keramikhundar. De är ju.. jag vet inte. Jag fastnat för de i alla fall. Och här är nog min första kärlek på det här området, nämligen hunden som står hemma hos min mormor och morfar.

Isn't he lovely?

Bilden är tagen i all hast när vi skulle åka, därav lite suddsuddig..

Är precis klar med psykologianalysen som skulle varit klar för en vecka sedan, vet inte hur det blir med nästa uppgift eftersom min karaktär inte pratar. Man ska ta ut citat ur barnbok/film och visa på vilket stadium karaktären i fråga befinner sig i. Hm, blir till att komma på något nytt..offer.. ikväll då.

Nej nu är det sängsäng.
God natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0