Music is my imaginary friend

Idag var det en spännade dag. Kom i god tid för första gången på länge.. Skrev lite på svenskan o sen var det möte med studierektor Linus som gällde. Vi pratade matte o de ska nog fixa sig genom mattestugan. Skulle dit redan idag. Lite ångest eftersom vi slutade halv tolv, men det var bara o fördriva tiden i tre och en halv timme. Först letade jag efter Jonny så att han skulle kunna vad säga vad jag skulle börja plugga mer på, vilket var i princip allt. Sen letade jag efter Svedberg men han var borta.
Åkte till BR med Felix o Sanny och fyllde på såpbubblelagret. Fanns 2 liters förpackningar, litet glatt skutt av hjärtat där..
Sen vare bara tillbaka till skolan o vänta. Hade inga matteböcker med mig efetrsom vi inte skulle ha matte idag. Gick i alla fall till mattestugan o då har Svedberg inte ens läst mailet från rektorn + att han var ensam lärare där så han kunde inte hjälpa mig. Kanon, bara o åka hem igen då. Nice.

Åkte till Täby C o köpte leggings o kavaj på H&M i alla fall. Fett snygg kavaj. Woho. Å nu på kvällen har det blivit lite psykologi men den är långt ifrån klar o imorrn börjar vi på Piagetuppgiften. Nice. Det blir psykologi i helgen asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0