Remember when this was my life

Well, när jag är äntligen klar med engelskan. Ja den är halvtaskigt gjord och jag kommer skämmas som fan när vi presenterar den imorgon men den är färdig i alla fall. Hm.

På träningen idag fick jag ett sjukt konstigt blåmärke.. det liksom började som en knöl som bara gjorde vääldigt ont och sen blev det lite blå/lila. Nu är det mest..brunrött.. Fett nice.

Hittade skitsnygga jeansshorts på Urban Outfitters.. men, ja.. det där med deras kollektivavtal.. Jag vet inte om jag ska köpa de därifrån eller försöka hitta en annan butik som säljer liknande. Hmhm..
Imorgon ska jag även göra ett nytt försök med mattehjälp från Svedberg. Om det inte funkar nu blir det nödlösning. Måste bara komma på en också. Det fixar sig..


Vi bara dör ju så jävla mycket hela tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0