Porto betalt

Och jag tänker, jag tänker att fan nej ..

Det sitter en snubbe i min kyl som nån jävla iprengubbe
inklämd och äter av min frukt
och han vill att jag ska gå in och dansa med honom och det är jävligt skumt

Men jag skiter i det, går in och dansar



Nu har jag en analog Canon Eos 1000F o det är fett nice men jag har ingen aning om hur den fungerar. Sitter en rulle bilder i, jag vet inte vad de är på eller när de är ifrån. Har i alla fall 6 bilder kvar att exponera.. Sen blir det till att klura ut vad det är för film som gäller, men det gick ju bra att hitta batteri så det borde inte vara några problem! Ska nog testa den imorrn..
Och Sara, om du läser, ta med din glittriga ring imorgon!


Kommentarer
Postat av: Sara

HAhaha jag tar med mig den :D

2010-04-15 @ 23:07:04
URL: http://ehlers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0