första lovdagen

Kollade på curlingen i natt, men orkade inte se sista omgången o trodde verkligen att sverige skulle förlora då de låg under med två poäng. Överraskning när man vaknade idag o de fick tre poäng i sista! Fett niice :D och jag som inte ens är sportintresserad på de sättet.. Jag kollade till o med på nån slalom igår.. fan va spännande det var när de va 4 åkare kvar o sverige var etta. Slutade dock på 4e plats för oss då alla var haxx som bara den.
Nej nu är det nog med OS o sport o sånt..
Idag, mina vänner, åt jag sushi. För andra gången i mit liv. Jag tycker att det var.. mer eller mindre vidrigt. Usch. Klarade en eller två bitar men sen tog de stopp. Fy tusan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0