En dag som idag

Idag har det vart en otroligt seg dag. Vaknade vid tolv, tänkte  vara duktig o städa min garderob lite. Det gjorde jag faktiskt också.
Sen har jag pluggat lite matte. Gav upp när jag inte fick rätt svar på ett tal hur mycket jag än försökte, och sedan insåg jag hur många sidor jag (vi?) har att ta ikapp eftersom herr mattelärare behagade vara sjuk 3 av 4 mattelektioner den gångna veckan. Så jag gick o slappade vid tvn istället. Bra val enligt mig. Såg på Fab5 och nåt mer... Underbart.
Värd dag, nej. Vill ha mer helg, orkar verkligen inte skola redan imorgon. Fyfan asså... Och söka jobb ska jag göra nu i veckan också, nu låter jag galet ambitiös. Det är jag verkligen INTE. Så har vi det utklarat. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0