Vi skjuter färg, vi är soldater

Idag är dagen man borde pluggat fysik, men gjorde roligare grejer.
Vi åkte ett gäng från klassen o spelade paintball inomhus (kallades då reball, eftersom kulorna inte gick sönder o färgade av sig utan var av mjuk plast istället). Jag var galet nervös innan, trodde i princip att jag skulle dö. Nästan.
Det var inte alls så farligt och dessutom sjukt roligt! Något som kommer att göras om :]
En liten bonus var ju att laget jag var med i vann, trodde verkligen inte det när vi började spela, men det visade sig att vi var rätt bra! Eller vi och vi..Micke ägde sönder helt enkelt. Woho!


Coca Carola - Paintball Boys

Kommentarer
Postat av: älg

jag tycker du är söt :)

2010-01-20 @ 16:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0