Rudie Can't Fail

Vart ska jag börja...
Igår.
Åkte till Emma i Vallentuna för att fira hennes födelsedag som var i torsdags. Vi åt gottgott o kollade tyvärr på melodifestivalen...Fast det var nice när vi alla satt o sjöng med i medleyt av gamla låtar. Bara att x22 saknades :p
Sjukt kul att träffa alla tjejerna från gamla klassen igen i alla fall.
Sen tog jag bussen in till stan och fick sällskap en bit på vägen av Nico och Louise. Kul syn när Nicolina springer på ishala vägar i sina klackar.. hoho..
Vi kom i alla fall med bussen, och vid tolvsaget stod jag på tunnelbanestationen och var glad. Åkte in o mötte fler glada människor o det slutade med att vi kom till 5emtio4yra. Trevliga o snälla vakter :)
Idag har dagen varit allmänt nice bara, kom hem vid fyra i morse o somnade dirr, vaknade, duschade, åt. Tagit det lungt. Åt middag med nästan hela familjen samlad. Bara storebröderna som saknades. En väldigt bra födelsedagshelg alltså!
Och imorgon, vad händer då? Jo, då är det London som gäller minsann! Som vi har längtat, som vi har sett fram emot det! Och imorgon händer det. Staden. Som jag saknat. Det pirrar i hela kroppen. Imogron är jag i London. London. London. London.




Imorgon är vi där. Idag är jag här. Och snart sovandes i min säng. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elias

Ha så skooj! Get wasted

2010-03-14 @ 23:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0