And she fights for her life

Dö. Min förkylning får gärna göra det nu. Dö alltså. Imorgon är det skola. I veckan är det kort vecka. Jag inbillar mig att en kalender ska ordna upp saker åt mig. Typ "Åh jag kommer få sån bra koll på allt med en kalender & jag kommer kunna planera så bra så jag kommer att plugga mycket bättre åh åh åh.."
Sen så blir det ju aldrig så utan kalendern hamnar antingen i min bokhylla som allt annat eller längst in i skåpet i skolan, men det kanske är värt ett försök ändå? Ja det har jag bestämt mig för att det är. Maj, 2010, månaden och året då anna fick kalenderordning på sitt liv.

Har låter från videon i inlägget under på hjärnan så här får ni en länk till den och Oren Lavie.
Fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0