Jag ska ligga med hela världen


Min W819i kan minsann ta riktigt trevliga bilder!

Igår var en bra dag för det;
  • gick bra på designen och psykologin
  • var finfint väder hela tiden (utom en liten åskskur)
  • var skitnice i rålis på kvällen med massa trevliga människor
  • går att köpa en kväll för 25,50, eller åtminstonde en tröja som ger värme på både ett och två sätt.
Jag har gjort klart block 6 idag, nästan i alla fall. Imorgon ska jag börja göra mitt psykologifördjupningsarbete.

Nu ska jag ut på gården och äta grillat. Gårdsföreningen fyller nämligen 40 år i år och det firas! (ANTECKNAAAAA) Sedan bär det av mot Stureby och Max. Wihoo! Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0