Låt oss ta det här på ett språk som alla kan förstå

Idag stannade jag hemma och pluggade matte istället för att "springa" THG-joggen. Mådde så otroligt pissigt i morse att det var bättre att bara stanna i sängen. Gick väl upp vid tiotiden och tänkte att nu gick starten för hurtbullarna i skolan. Gjorde lite gröt till frukost och åt med medans jag kollade på Top Model, alltid lika kul. Sen tänkte jag vara seriös, så jag bytte från mjukisar och stor t-shirt till kjol och linne. Sedan drog jag ut lite filtar på altanen och låg där i några timmar, pluggade matte nästan hela tiden. Blev distraherad av spåbubblor, som vanlig. De är ju så fina glada vackra..

 

Övningskörde idag också. Grov missuppfattning mellan mig och mamma ledde till att vi körde på en betydlligt större väg än jag hade tänkt mig, men det gick helt utmärkt ändå! Stannade vid Ica Dragonen och köpte tre paket glass och den där Marabou polka, var ju tvungen att smaka den, innan vi åkte hem igen och jag hamnade här!

 

Ska förresten börja dansa i höst, vad vet jag ej men jag börja leta så smått nu..Någon som har något kul kan ju säga till. Har dansat streetjazz innan..hm hm.

 

Nu köpte jag en bok! Kan inte leva utan böckerna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0