Mona Sahlin gav toblerone i present till en moderat

Igår var det Malin som gällde. Det var sjukt kul att träffa alla från gamla skolan igen, så längesen.. Vi körde i alla fall charader, jag och Nico fick "tyskt läder-sex"..Hm. Vi har ett speciellt band nu, men inte pga av det, heh.

Idag har dagen spenderats med ångest, ångestmatte och lite ångest över att vara sjuk för typ fjärde eller femte gången på det här året. Jag som inte brukar vara sjuk spenderar nu veckor i sträck med halsont. Nu är det ju även pollensäsong. Fett med party.
Jag tycker synd om mig själv, om inte det har framgått tidigare.

Nu ska jag långsamt avlida ensam i min enorma säng. Jag har mina böcker som sällskap.




Jag kommer alltid att ha mina böcker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0