Nobody knows

HEEEEJ BLOGGEEEN
Nu har jag haft paus här ett tag, rätt skönt. Det var fullt upp förra veckan, jag är sjuk igen och har matteboken uppslagen bredvid mig. Det är lustigt det där.. jag kan vara skitpepp på att plugga, förbereder mig, sätter mig ner och..inget händer. Stirrar ner i boken i 20 minuter, 40 minuter, en timme.. ingenting gjort. Sen har jag en ovana att skylla de på hundra andra grejer. Ahja, det är bara jag som förlorar på det i längden.

Om det är någon av mina få söta läsare som vet vart man kan köpa en ordentlig kalender så tveka inta att säga till mig, jag är i stort behov av en sån nämligen.
Eftersom det var så länge sen jag b-b-b-b-bloggade så ska ni söta få en liten musikgrej av underbara mig.

Så om ni har tre minuter och trettiosju sekunder över, vilket ni antagligen har eftersom ni ändå häckar här, så se den. Fin låt och ball video.

Nej nu ska jag nog försöka mig på den där matten trots allt.. Elva dagar kvar till nationella provet i D-kursen. Det blir roligt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken cool video :O

2010-05-10 @ 00:22:25
URL: http://ehelrs.blogg.se/
Postat av: Anna

yes, skitfiin :)

2010-05-10 @ 23:35:57
URL: http://mindmymannres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0