Jättekul, verkligen jätteroligt

Den här bilden är rätt gammal, men har inte kommit upp förens nu...Underbar, hahaha :p


Och så den här rackaren som jag såg på väg hem ifrån bussen någon gång när snön just hade smält bort, gillar hur skärpan blev med min crappy mobilkamera ändå.



Idag var det partidebatt i skolan. Ung Vänster, SSU, Grön Ungdom, LUF, CUF, MUF, KDU och sist och också minst SDU. Ung Pirat kom inte.
Kort sammanfattat så tyckte moderaten att allt var jättekul, jätteroligt och jättetrevligt och tillsammans med KDU tryckte de ner de röd/gröna. Kom inte med mycket egna lösningar utan hackade mest på de andras.  SSU, Grön ungdom och LUF var bäst på att snacka. Ung Vänster kunde ha skickat någon bättre för den där tjejen gjorde sig inte bra på scenen.. SDU går väl inte att säga så mycket om. Hade inte några svar på frågorna och visste inte vad hans egna parti stod för. CUF var bara där... och var. Inte dåligt, inte bra. Lite rolig att lyssna på.

Var faktiskt ute och sprang idag efter skolan, tro det eller ej. Kollade först på My Super Sweet 16 o vart inspirerad, så tog ett varv runt sjön. Eller ah.. gick snabbt typ halva. Kände mig galet duktig i vilket fall. Har dock inte pluggat...vilket suger. Gah. Orkar inte o jag kommer vara arg på mig själv efteråt för jag inte pallade men.. Jaja.. Det blir som det blir!

Ska gå o läsa lite teori till det där körkortet som man kanske skulle försöka sig på att ta snart..Hejhopp Gummisnopp!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0