Utsikten från balkongen blir ett soundtrack till dina drömmar

Onsdag-nästan-Fredag. Skulle med MickeP till kungsan efter skolan men kunde inte för jag skulle på mattestugan. Så var det ingen mattestuga. Så missade jag det ypperliga tillfället.. Tänkte åka in idag i stället men så sög vädret. Nu är det i alla fall snart cykel med Camilla som gäller.

Jag har glömt mina nycklar hemma varje dag den här veckan (ehm måndag o onsdag, stannade hemma i tisdags...) men jaa.. sånt är livet. I måndags fick jag då dock sitta ute i 50 minuter innan min otroligt sega bror kom hem för han bestämde sig för att gå istället för att ta bussen... Anteckna!

Idag har jag fått mattehjälp från Extramatte och det gick galet bra! Så nu gäller det bara att fixa provet också, heja heja.. en vecka kvar nu! Wo!

Nej nu sk ajag äta nåt innan vi cyklar iväg en stund, tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0