lilla söta klädnypa, häng upp mitt liv

Fredag bestod av nya jeans. Jag minns inte senast jag köpte nya jeans så det var dags för ett par. De kommer vara dödligt fantastiska med mina skor. Mmm..
Framåt aftonen begav vi täbytjejer oss till Wokhouse och mötte många pojkar små, vi vandrade så småningom vidare till 107,5 i Gamla Stan. Trevligt sällskap..jaaa. Det var bisarrt högt ljud och min tinnitus vaggade mig till sömns runt fem på morgonen. Tiden vittnar om att natten var bra. THGare med täbyfolk, bättre blir det väl inte. Det bästa från två världar.
Lördagen bestod av bakismorgon fram till fyra. Exakt tio timmar efter att jag hälsade på min säng så befann jag mig istället på Fotografiska Museet. Ett besök på egen hand som jag inte ångrar det minsta. Vackra bilder, lyckan var gjord på översta våningen, där jag till min förtjusning fann några av LaChapelles bilder om än i mindre format än övriga.
Världens godaste middag tillagades i ytterst trevligt sällskap, kvällen spenderades framför televisionen.

En bra helg. En vilsam och värd helg.
Imorgon är det måndag, då tar vi nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0